De verkiezingen op 17 maart 2021 kunnen een keerpunt worden voor Nederland. Maar daar hebben we jouw hulp bij nodig. Kom daarom vandaag nog in actie en sluit je aan als online campaigner. Samen met jouw appteam ga je dan op heel veel verschillende manieren het gesprek aan. Dit doen we zowel online als offline: iedereen met een Groen en Links hart is dus geschikt om als online campaigner aan de slag te gaan!

Appteams & Aanvoerders

Appteams zijn de ruggengraat van onze Tweede Kamercampagne. Het zijn teams van 10 online campaigners met één aanvoerder, die zich verenigen in een groepsapp op WhatsApp. De aanvoerders staan in direct contact met het landelijke campagneteam. Zij delen updates met het team en zorgen ervoor dat het appteam voor iedereen een fijne, veilige en gezellige plek is!

En dan?

Met jouw appteam voer je samen acties uit, waarmee je op veel verschillende manieren het gesprek aangaat met onze (potentiële) achterban. Dit kan zowel online als offline zijn; iedereen kan dus online campaigner worden! Zo kun je de ene week de nieuwe aflevering van onze podcast Jesse& met een vriend bespreken, en de andere week een gesprek aangaan met een kennis over een politiek onderwerp dat jullie beide interesseert. Het is namelijk essentieel dat we ondanks de coronacrisis het gesprek aan blijven gaan. Met elkaar, maar vooral met anderen. Op die manier zorgen we er samen voor dat niemand in Nederland meer om de #GroeneGolf heen kan. 🌊

Mocht je nou toch nog vragen hebben, bekijk dan de veelgestelde vragen of stuur ons gewoon een appje!

Wil je liever op een andere manier als campaigner bijdragen aan de campagne? Ook dat kan. Naast online campaigners voor onze appteams, zoeken we ook creatievelingen & developers, en fanatiekelingen op Facebook!

Doe je mee met de belangrijkste verkiezingscampagne
ooit? 💚