Gebke is een krachtige verbinder, die tegelijkertijd ontwapenend en benaderbaar is, maar ook kan prikkelen en scherpe vragen durft te stellen. Gebke wordt gezien als iemand die energie kan brengen in de ontwikkeling van een sterke positie in de Europese arena, als ook in de samenwerking met verschillende afdelingen en werkgroepen binnen GroenLinks, door praktisch handelen te combineren met idealistische ambitie.

Naast Internationaal Secretaris en vice-voorzitter van het partijbestuur, is Gebke ook raadslid voor GroenLinks Leiden en zelfstandig ondernemer. Zij werkt al bijna 20 jaar in een internationale context. In de bedrijfswereld, voor maatschappelijke organisatie en als bestuurder. Van het begeleiden van reorganisaties en fusies bij internationale bedrijven tot het runnen van een horecagelegenheid en cultureel centrum in Spanje.

Hier staat Gebke voor

"Vol energie ga ik mijn taak als Internationaal Secretaris in het Partijbestuur van GroenLinks oppakken. Voortbouwend op onze GroenLinks rol bij de EGP, werkgroepen en de DDA (red. Democratic Development Abroad). Door samen te werken met de andere Groene partijen, kunnen we een weg plaveien voor alle groene politici om het verschil te maken. De voorwaarde scheppen om de groene verandering verder te concretiseren in de Europese arena, daar draag ik graag aan bij."

Jesse Klaver in gesprek

Blijf op de hoogte

Meld je aan voor onze nieuwsbrief en ontvang het laatste politieke nieuws in je inbox.

Wil je weten hoe GroenLinks je persoonsgegevens verwerkt? Bekijk dan onze privacyverklaring.